Συχνες ερωτησεις

Τι ακριβώς μπορώ να περιμένω από τα γυμναστικά προγράμματα ?

Τα προγράμματα έχουν σχεδιαστεί και περιλαμβάνουν δρομικές ασκήσεις, ασκήσεις συντονισμού και ευλυγισίας, yoga, pilates, μαθήματα χορού. Τα πάντα είναι προσαρμοσμένα ανάλογα με τη δύναμη και την αντοχή σας.

Και αν βρέχει ή έχει ακατάλληλες συνθήκες για γυμναστική;

Δε φοβόμαστε τον άσχημο καιρό, αντιθέτως τον χρησιμοποιούμε υπέρ μας. Αυξάνεται ο μεταβολισμός, καίμε περισσότερες θερμίδες, τονώνουμε την άμυνα του οργανισμού μας…άρα δεν υπάρχει δικαιολογία για να αποφύγουμε την προπόνηση, απλά θυμηθείτε να φέρετε μαζί σας μία πετσέτα και στεγνά ρούχα σε περίπτωση που βραχούμε ή λασπωθούμε.

Από πόσα άτομα αποτελείται ένα group;

Μια ομάδα μπορεί να αποτελείται από 3 μέχρι 6 άτομα.

Τι θα πρέπει να έχω μαζί μου;

Καλή διάθεση, ελαφριά ζεστά ρούχα (που αφήνουν το σώμα να αναπνεύσει), πετσέτα, αλλαξιές και σίγουρα αρκετό νερό.
Υπάρχει ευελιξία στη ώρα προσέλευσης;
Μην ξεχνάτε ότι έχετε ένα ραντεβού με τον εαυτό σας, δεν θέλετε να είστε άδικοι μαζί του! Έτσι, είναι σημαντικό να βρίσκεστε 5 με 10 λεπτά νωρίτερα από την έναρξη του προγράμματος και όλα θα πάνε ρολόι!

Θα δω αποτελέσματα σύντομα;

Ο καθένας από εμάς είναι διαφορετικός, το αποτέλεσμα εξαρτάται από πολλούς παράγοντες, όπως το πόσο πιέζουμε και μπορούμε να πιέσουμε τον εαυτό μας κατά τη διάρκεια της προπόνησης, τις διατροφικές μας συνήθειες, το πόσο καθιστική ή όχι είναι η δουλεία μας, ενώ μεγάλο ρόλο παίζει και η ψυχολογία μας.
Η εκτίμησή μας είναι ότι με τουλάχιστον δύο φορές την εβδομάδα και με ισορροπημένη διατροφή, τα πρώτα σωματικά αποτελέσματα είναι εμφανή με το τέλος της τέταρτης εβδομάδας.

Σε περίπτωση ήδη υπάρχοντος τραυματισμού, τι γίνεται;

Πριν αρχίσετε τις υπαίθριες προπονήσεις μαζί μας, σας δίνουμε ένα ερωτηματολόγιο Υγείας, όπου μας γνωστοποιείτε κάθε προηγούμενο τραυματισμό, ή πρόβλημα υγείας, ή οποιαδήποτε άλλη ενόχληση έχετε. Σε περίπτωση κάποιας ενόχλησης, καλό θα είναι να επισκεφτείτε κάποιον γιατρό και εφόσον όλα είναι καλά τότε να προχωρήσετε στην άσκηση.