Running (Τρεξιμο)

Τι είναι το Running ;

Απευθύνεται σε όσους αγαπούν το τρέξιμο και το περπάτημα και σε όσους θέλουν να βελτιώσουν τη φυσική τους κατάσταση για να αντεπεξέρχονται με λιγότερη κούραση στις καθημερινές απαιτήσεις. Βοηθάει να αποκτήσετε μια πιο υγιή και δραστήρια ζωή.
Είναι ένας ασφαλής  και ευχάριστος τρόπος άσκησης. Η δυνατότητα συμμετοχής σε αγώνες δρόμου προσφέρει στιγμές εκτόνωσης, υπέρβασης, ομαδικότητας και ενθουσιασμού.

Οι προπονήσεις πραγματοποιούνται σε στάδια, πάρκα, ή υπαίθριους χώρους, και χωρίζονται σε 3 ομάδες:

Γιατί να τρέξω/ περπατήσω;

Έρευνες έχουν δείξει ότι το τρέξιμο/ περπάτημα:

  • καθυστερεί τα σημάδια της γήρανσης
  • βοηθά να ελέγξετε και να μειώσετε το στρες
  • βοηθά να ελέγξετε το βάρος σας και να αδυνατίσετε
  • βοηθά να μειώσετε το σωματικό σας λίπος εφαρμόζοντας παράλληλα μια ισορροπημένη διατροφή
  • βελτιώνει την ποιότητα ζωής σας
  • αυξάνει τα χρόνια του προσδόκιμου ζωής σας
  • βοηθά στον έλεγχο της αρτηριακής πίεσης

Τρέξε με πρόγραμμα!

Ότι απόσταση και αν τρέχετε, μια μικρή προετοιμασία κάνει μεγάλη διαφορά! Τα ειδικά και εξατομικευμένα προπονητικά προγράμματα είναι έτσι σχεδιασμένα ώστε να σας βοηθήσουν να κάνετε την κατάλληλη προετοιμασία, είτε είστε αρχάριοι, είτε συμμετέχετε σε αγώνες αντοχής, είτε σε μαραθώνιους  Είναι σημαντικό να ακολουθείτε ένα πρόγραμμα γιατί σας δίνει ένα σκοπό και σας καθοδηγεί προς τη σωστή κατεύθυνση.